| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
MrKaos

Indmeldt: 31. Mar 2003 Indlæg: 5862 Geografisk sted: Jeg står bagved dig med en stor og sløv hammer!
|
Skrevet: Tirs 27 Okt 2009 22:55 Emne: |
|
|
Sandt nok. temelig for meget synes jeg. nok kan jeg lide krimi.. men det var for meget af det gode. hehe. _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
Årets skøreste Buffyfan! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Psyche Moderator

Indmeldt: 17. Sep 2002 Indlæg: 5538 Geografisk sted: Lyngby
|
Skrevet: Tirs 10 Nov 2009 18:22 Emne: |
|
|
Det er nu altså ikke en krimi. Men det er måske ikke mig du svarede... _________________ Psyche @ LJ
Because it's wrong! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

Indmeldt: 31. Mar 2003 Indlæg: 5862 Geografisk sted: Jeg står bagved dig med en stor og sløv hammer!
|
Skrevet: Ons 11 Nov 2009 21:21 Emne: |
|
|
Nå ja.. blev bare lidt forvirret. American psycho er vist a slasher.. men jeg kan finde den i krimi afdeling alligevel... *er forvirret*
Hmm jeg fandt nogle bog serie som er skrevet af Jane Austen(undskyld staving) og det er nogle mærkelig bøger af ham.
han har skrevet bøger om søuhyrer, zombies og vampyr. jeg er ikke sikker om jeg vil læse disse. måske kender en af jer til ham? _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ravn Moderator

Indmeldt: 31. Okt 2002 Indlæg: 5289 Geografisk sted: Shattrath, nær Aldor-banken.
|
Skrevet: Tors 12 Nov 2009 22:13 Emne: |
|
|
| Jane Austen? Bøger om uhyrer? What? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ravn Moderator

Indmeldt: 31. Okt 2002 Indlæg: 5289 Geografisk sted: Shattrath, nær Aldor-banken.
|
Skrevet: Tors 12 Nov 2009 22:14 Emne: |
|
|
| Jane Austen er i øvrigt en kvinde. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

|
Skrevet: Fre 13 Nov 2009 21:24 Emne: |
|
|
Jeg spørger fordi jeg vil vide om nogle af jer kender til hende.(tak ravn. men bagsiden på en af bøgerne siger at hun er en han. stakkels kvinde.)
Hun har skrevet om søuhyrer i en af sine bøger. der er en kvinde der ser til at være forelsket i en man.. med blæksputter arme på hans ansigt.
zombie bogen har en kvinde som poserede for kameraet... men en lille detajle.. hendes underansigt er rådden og hendes tænder og kæben kan ses lidt for tydeligt.
Jeg vil bare vide om hun er god til sit job? Jeg vil hade at købe bogen.. og finde ud af at det ikke er så god. :B _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ravn Moderator

|
Skrevet: Fre 13 Nov 2009 23:45 Emne: |
|
|
Nu er jeg med.
Jane Austen er en af de helt store klassiske romanforfattere. Det var hende der bl.a. skrev Pride and Prejudice (Stolthed og Fordom) og Sense and Sensibility (Fornuft og Følelse).
Seth Grahame-Smith er den forfatter du læste om på omslaget til Pride, Prejudice and Zombies, en nyere omskrivning af førnævnte roman.
Faktisk har jeg selv bogen. Om den er god aner jeg ikke, for jeg nænner ærligt talt ikke at læse den. Ser fed ud på boghylden, though. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

|
Skrevet: Lør 14 Nov 2009 0:52 Emne: |
|
|
Ah tak Ravn.
"har bogen men nænner ikke at læse den." Ja indrømmer at den ser faktisk god ud.. men at købe den for at den pynter pænt? det var da nyt. hehe.
Så det er en parodi? fedt nok. _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ravn Moderator

|
Skrevet: Lør 14 Nov 2009 9:33 Emne: |
|
|
Jeg fik den faktisk i gave  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

|
Skrevet: Søn 15 Nov 2009 11:02 Emne: |
|
|
Ah det forklarer det. :B _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
slayerpet
Indmeldt: 07. Mar 2003 Indlæg: 971 Geografisk sted: Vestjylland
|
Skrevet: Man 30 Nov 2009 16:47 Emne: |
|
|
| MrKaos skrev: | Tak for de forslag. Warhammer? lyder da interessant.
Har faktisk Læst Dan Brown engle og dæmoner. fed bog ja.
Ellis? hmm. hvad har han bl.a skrevet?
i må gerne komme med mere. det vil jeg være glad for.  |
Han har også skrevet The Da Vinci Code, Digital Fortress, The Lost Symbol og Deception Point. Jeg har ikke læst The Lost Symbol endnu, men de andre er super gode og skrevet på en meget gennemtænkt måde...  _________________ Serie g33k !!
Ser masser af serier og går på HTX |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

|
Skrevet: Tirs 15 Dec 2009 23:04 Emne: |
|
|
Ja. det har jeg fundet ud af.
og jeg kan VARMT anbefale Neil Gaiman's bøger.. undtagen hans novelle samling, da de er lidt forvirrende.
Jeg vil anbefale jer at starte med American Gods. den er virkelig god.
og så Anasi's boys. den er morsom at læse.  _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

|
Skrevet: Ons 05 Maj 2010 21:22 Emne: |
|
|
Uggh... har læst Dante's inferno.(engelsk) og øh. man kan godt fornemme Dante ikke var så glad for visse gruppe. heh. men godt nok svært at læse den bog. kan ikke rigtigt læse den næste del. (skærilden). _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

|
Skrevet: Fre 10 Sep 2010 17:20 Emne: |
|
|
Har netop læst Pride, Prejudice and Zombies og dens efterfølger.(hvis man kan kalde det hvis det forgår 4 år før den først bog)
Kan godt anbefale jer at læse dem.
synes at efterfølgeren var sjovt at læse. _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|